Skip to main content

A szerelemről és a megbocsátásról


J. Sterling : A hibátlan játék - The Perfect Game

ISBN: 9789632548302  
Ulpius-ház, 2013
Nem így és nem ezt akarták.
És mégis…

Két fiatal, Cassie Andrews és Jack Carter kezdi meg tanulmányait a főiskolai előkészítőn. Amikor Cassie megismeri az emelkedő csillagú baseballreménységet, Jacket, határozott szándéka, hogy nagy ívben elkerüli ezt a beképzelt fölényes alakot. Ám Jack egészen másképp képzeli: randizni akar a lánnyal.

Mindketten sérült lelkűek, tele bizalmatlansággal, félnek kitárulkozni a másik (és önmaguk) előtt, és így vágnak bele ebbe az érzelmi utazásba, amely a szerelemről és a megbocsátásról szól. De a hosszú út végén talán meg lehet ragasztgatni az összetört szíveket…




Elképzelt interjú 
Vigyázat cselekményleírást tartalmaz!
OE:- Üdvözöllek Cassie Andrews és Jack Carter. Örülök, hogy ilyen boldognalk látlak benneteket, jó rátok nézni. Nos, akkor kezdjünk bele, lenne pár kérdésem, amin keresztül szeretnénk megismerni benneteket.




OE: - Cassie, hogy írnád le Jacket, amikor megláttad először ?
CA: -"...elképesztően helyes, csokibarna szempár....a szempárhoz olyan végtelenül vonzó arc tartozott, amilyet nem sokat láttam eddigi életemben."
OE: - Jack, te milyennek látod Cassiet?
JC: - Szőke haj, igéző zöld szemek, tökéletes alak.
OE: - Hol ismerkedtetek meg?
CA: - Egy privát fiú koleszos buliban, majd két nap múlva a pizzériában újara találkoztunk.
OE: - Cassie,mi idegesített, ha egyáltalán idegesített Jackben?
CA: - Állandóan cicusnak nevezett - kacagott fel- de már megszoktam, mástól el sem viselném.
OE: - Jack, mi fogott meg Cassieben?
JC:- "...ő más, mint az összes többi csaj, akivel együtt voltam... randira hívtam őt, pedig én    soha nem hívok lányokat sehova...hát ilyet soha nem csináltam azelőtt. Rohadtul izgultam a közelében. Attól a pillanattól tudtam, hogy nem olyan, mint a többi lány, amikor megláttam az arcán az undort, miután cicusnak neveztem. A legtönn csaj a bugyijába élvezett volna ettől. Bezzeg Cassie! Ő inkább úgy festett,mint aki mindjárt behúz nekem egyet. És attól a pillanattól akartam megcsókolni." 
OE: - Mikor végre beláttad, hogy Cassie nem adja meg magát mire gondoltál?
JC: -"A Bizonyítsuk Cassie-nek, hogy Komolyan Gondoljuk hadművelet első napirendi pontja az volt, hogy ejtem a különféle rajongó csajokkal teli asztalomat... és mindig mellé ültem. Arra gondoltam, az is jelzi a szándékaimat, ha megkülönböztetett figyelembe részesítem őt nyilvánosan....a listám második pontja az volt,hogy a lehető legtöbb időt töltsek vele iskolán kívül.Rendsezeres vendég lettem a lakásában."  
OE: - Mikor borotválkoztál Jack utoljára?
JC: - Már jó régen - mosolyog és megdörzsöli szőrös arcát - Nem borotválkozhatok, amíg nem
        vesztettünk.Márpedig folyton nyerünk. 
OE: - Tudom volt egy hosszabb mosoly szünet köztetek, de mikor megoldódni látszódott a
        helyzet, akkor Cassie nem akart a New York-i meccsedre kimenni, miért Cassie?
CA: - "Ha elmegyek erre a meccsre, és látom őt, attól minden megváltozik. Akkor megvárom őt a meccs után. Aztán megyünk vacsorázni, aztán nála alszom, aztán ...soha nem lesz vége! 
Kezdjük újra a kört, és pillanatokon belül oda lyukadunk ki, hogy nemcsak a New Yorki-i a gépemről maradtam le, hanem még egy haláli jó állást is visszautasítottam, csak hogy vele mehessek Arizonába! Aztán később majd őt fogom utálni azért, mert lemondtam az egyetlen lehetőségről, amikor az álmaimat élhettem volna...azért, hogy az ő álmait éljem. Aztán elhagyom, és ronda, zűrös válásunk lesz, én meg kattan vén szatyorként végzem, akinek húsz kutyája van, és folyton arról beszél, hogy bezzeg egykor jó fotós volt, és profi baseballossal járt!"  
OE: - Jack, te nem tartottad be Cassie szabályait, ugye? Hogyan is van ez a szabály dolog a
         Boldog élethez?
JC: - " 1. NE HAZUDJ! 2. NE CSALJ MEG! 3. NE ÍGÉRJ OLYAT,AMIT NEM BÍRSZ BETARTANI.
          4. NE MONDJ OLYAT,AMIT NEM GONDOLSZ KOMOLYAN."
OE: - Szerintem ez teljesen normális elvárás egy kapcsolatban. Még egy utolsó kérdés. Mikor  lesz az eskövő?
JC: - Január 12. - mondja és csillogó szemekkel megszorítja Cassie kezét.
OE: - Sok boldogságot nektek! 







A folytatásban pedig :

The Game Changer (The Perfect Game #2)


The Sweetest Game (The Perfect Game #3)





Comments

Popular posts from this blog

Lauren Blakely : Kőkemény - Big Rock

Várható megjelenés:  2016. november 25. Fülszöveg Nem elég csak a jó szél, hölgyeim. Az árbóc mérete is számít. Én pedig mindent beleadok. Nekem tényleg megvan MINDEN szükséges felszerelésem : jó külső , agy, komoly vagyon és egy jó nagy f@sz. Alighanem seggfejnek gondolnak. Annak tűnök, nem igaz? Rohadt szexi vagyok, eszement gazdag, pokolian okos, és akkorával vagyok megáldva, mint egy ló. De tudják mit? Még nem hallották a történetemet. Talán playboy vagyok, a New York-i pletykalapok annak neveznek. Csakhogy olyan playboy, aki valójában remek fickó. Ezért lettem különleges. Az egyetlen gond, hogy apám miatt vissza kell vennem egy kicsit. Konzervatív befektetők akarják megvenni a zászlóshajóját - a Fifth Avenue-n lévő ékszerboltot -, ezért nem csupán kordában kell tartanom a kígyót, hanem elkötelezettnek kell látszanom. Rendben. Ennyit megtehetek apáért. Elvégre neki köszönhetem a családi ékszereket. Szóval megkérem a legjobb barátomat és üzlettársamat, hogy a követk

Cover Reveal - Borító leleplezés : Strong: A Stage Dive Novella by Kylie Scott

Publication Date:  September 25, 2018 Strong: A Stage Dive Novella (Stage Dive #4.5) From New York Times and USA Today bestselling author Kylie Scott comes a new story in her Stage Dive series…  When the girl of your dreams is kind of a nightmare.  As head of security to Stage Dive, one of the biggest rock bands in the world, Sam Knowles has plenty of experience dealing with trouble. But spoilt brat Martha Nicholson just might be the worst thing he’s ever encountered. The beautiful troublemaker claims to have reformed, but Sam knows better than to think with what’s in his pants. Unfortunately, it’s not so easy to make his heart fall into line.  Martha’s had her sights on the seriously built bodyguard for years. Quiet and conservative, he’s not even remotely her type. So why the hell can’t she get him out of her mind? There’s more to her than the Louboutin wearing party-girl of previous years, however. Maybe it’s time to let him in on that fact and deal with this thing betwee

To Be Read - Infinity + One by Amy Harmon

June 8th 2014 SYNOPSIS When two unlikely allies become two unwitting outlaws, will two unforgettable lovers defy unbeatable odds? Bonnie Rae Shelby is a superstar. She’s rich. She’s beautiful. She’s impossibly famous. And Bonnie Rae Shelby wants to die.  Finn Clyde is a nobody. He’s broken. He’s brilliant. He’s impossibly cynical. And all he wants is a chance at life. One girl. One boy. An act of compassion. A bizarre set of circumstances. And a choice – turn your head and walk away, or reach out your hand and risk it all?  With that choice, the clock starts ticking on a man with a past and a girl who can’t face the future, counting down the seconds in an adventure riddled with heartbreak and humor, misunderstanding and revelation. With the world against them, two very different people take a journey that will not only change their lives, but may cost them their lives as well. Infinity + One is a tale of shooting stars and fame and fortune, of gilded cages and iron bars, of finding a f